Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Typický produkt dnešního světa. Nic výjimečného. Kulička v hracím automatu, která nechá s sebou házet v záři pestrobarevných světel. Každému, co mu vyhovuje. A každému co si zaslouží.

Před 30 lety jsem taky toužil býti kuličkou a opájet se pestrobarevným světem. Naštěstí mě v tom zarazila rodina a čtyři nádherné děti. Dnes si lebedím v nicnestojící maringotce a bavím se zpověďmi kuliček z automatu.

Ale zvládnete -li si nelhat do kapsy, máte velké plus I když jste možná ta ... jak to napsat, aby mě admin nesmázl?

0 0
možnosti
Foto

Výborně! Třeba to ještě někam dotáhnete. :-)

Já jedu na magickým realismu, tolik teda na vysvětlenou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik