Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lucko, vaše blogy jsou sebemrskání v časové ose, tedy nemáte opravdový zájem o čas! Držím palce, a ́t se v reálném čase srovnáte sama se sebou a zbytečně jej neztratíte jeho promrháním. Jen mi lidé si děláme čas, biologická změna není stejný pojem. Vás ženy dožene velmi brzy stáří a vždy jde o stejnou písničku. Určitě mě správně pochopíte, když si najdete správnou skupinu s pokorou a chtěním na sobě pracovat. Ani já jsem nebyl bez problémů v životě.:-)[>-]EU

0 0
možnosti
IM

I58v76a 42M58a58r86k77o64v29á

14. 6. 2017 20:15

Zkuste si přečíst knížku Jana Špáty: Okamžiky radosti. Třeba vás potěší...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik