Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Není už černá a bílá. Jen šedá.

. Už je to chvíle, kdy jsem byla přesvědčená o "pravdě" a realitě. Zrodilo se spoustu nových životů a spoustu toho zemřelo. Stejně, jako se ve mě probudila nekonečná láska. A bariéry slov a pocitů zmizely v zapomnění.

Procházím se ulicemi, kterými společně se mnou posouvají své tělesné schránky další duše, zvedám hlavu ke střechám, které mě na cestě životem dříve neprovázely. Snažím se udržovat konverzace s lidmi, u kterých vím, že nemůžu probudit nic, co bych jim ráda předala. Dělám věci, které jsou zaryté v mé mysli jako jediné možné. Spím s muži, kteří mi nedají nic než pocit zbytečnosti nejnižší formy lásky. Navštěvuji místa, která mě vysávají. A všechno tohle dělám s povrchním vědomím, které mě přesvědčuje o mých činech, jako o jediné možnosti, jak v téhle společnosti přežít.  A tohle všechno dělám, ačkoliv vím, že bych pro mnoho životů mohla být řešením. 

Poslouchám písně ze své země. Z místa, které mi dalo veškerý základ k dalším krokům v životě. Poslouchám tu nádheru duší, které měly to štěstí se narodit v zemi s obrovskou energií. A ačkoliv si uvědomuji tu neutuchající bolest místa, které bylo spoustu let pod taktovkou energií skupin, které si potřebovaly podmanit vlastní ego převahou nad zbytkem světa - zůstali jsme svoji. Umělci, filozofové, malíři, režiséři. Bytosti, které ví. Chápou. A nenechají si vzít svoje já. 

Byl mi nadělen nádherný život. Plný cestování, nových vjemů, lásek, výborných přátel, cestování, poznání, moudrosti. Hloubky. Mám zač děkovat. 

Procestovala jsem x zemí. Navštívila jsem x kontinentů. Potkala jsem nespočetně lidí. Vyslechla si nekonečné názory. Pracovala jsem jako servírka, manažerka, PR, majitelka projektů, fotografka, pasačka koz, jogínka, masérka, učitelka tance, prodavačka. Byla jsem dcerou, přítelkyní, kamarádkou, náhradní matkou, filozovkou, dobrovolnicí. Tohle všechno jsem byla. 

Kamkoliv jdu a kamkoliv půjdu vždycky zůstanu tou malou holkou, která opírá hlavu o okno ve staré Felicii a poslouchá Bratry Nedvědy. Kamkoliv půjdu a cokoliv udělám, vždycky budu ta, která stavěla své vybájené světy na Koryčankách v lese. Která stavěla domečky pro veverky. 

Dnes, když tohle všechno píšu, možná vlastně úplně nevím, co chci vlastně říct. Možná tím chci říct, jak moc miluji moji zemi. Možná tim chci říct, jak moc trpím odloučením od svých nejlepších přátel. Možná taky to, že vím, že už nic není jako dřív. Nevím. Jediné co vím, je to, že nikdy neutečeš od toho, kdo opravdu jsi. Je jedno kde budeš. S kým budeš. Jestli na svém těle změníš věci. Ta podstata, která tě stvořila, a to co jsi miloval jako dítě - to nezmizí. 

Všichni prahneme po něčem - a vlastně nevíme po něčem. Chceme kariéru. Peníze. Lásku. Štestí. Něco. A vlastně moc nevíme co. Děláme věci, které nechceme, abychom dosáhli něčeho, o čem si myslíme, že nás naplní. 

Co to vlastně je ? 

 

 

Autor: Lucia Rien | pondělí 26.6.2017 15:31 | karma článku: 7,13 | přečteno: 219x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:18

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik