Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Co je to vlastně pravda?

Vím a věřím, že mnozí z vás mne budou nenávidět. Nejspíš se s tím srovnám. Lepší být černou ovcí, nežli v davu. 

Předem všech slov bych se ráda omluvila těm, kterých se tato slova netýkají. Moje zpráva je určena převážně mužské populaci. A to těm, kteří budou tento článek nejvíce hejtovat.

"Kdo seš vlastně ty?!"

"Ptáš se mě na otázku, na kterou nedokážu zodpovědět. Proč se mě ptáš na věci, které jsou jasné?"

"Já vím, že jsi muž. To vidím, vidím tvou schránku. Já se ptám na to, kdo jsi ty?"

"Snažíš se mě soudit? Víš, že jsem Turek, a že naše náboženství a přesvědčení nejsou stejné"

"Nemůžu tě soudit, protože tě neznám. Jak bych tě mohla odhadnout? Jen v předešlém rozhovoru, kdy jsem ti říkala, že muže ze tvé země, které jsem potkala, spojuje stejný vztah k ženám."

"Já nejsem jako oni. Říkala jsi, že neví, kde je ženská síla.Že neví jak se k nim chovat. Já beru ženy, stejně jako muže."

"Aha, v tom případě je to v pořádku. A když se tě zeptám, co pro tebe znamená žena a sex, jak mi odpovíš?"

"Sex je sex. Baví mě, a mám ho rád. A žena...prostě je to žena, osoba stejná jako já.."

"Nevidíš v ní žádnou sílu?"

"Ne."

"Tak jaký si myslíš, že mají ženy úděl v životě?"

"Dělat muže šťastným."

"Mohou být i ženy šťastné bez muže?"

"Ne."

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucia Rien | středa 6.5.2015 1:13 | karma článku: 7,03 | přečteno: 446x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Jordánsko rozkrylo pašování zbraní. Za spiknutím stojí íránská Osa odporu

16. května 2024  11:23

Jordánsko zmařilo spiknutí řízené Íránem, jehož cílem bylo propašovat do země zbraně, které by...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  11:21

Aktualizujeme Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Tragická eskalace, Fico k polarizaci a nenávisti přispěl, píší ve světě

16. května 2024  10:23,  aktualizováno  11:04

Od návratu Roberta Fica do pozice slovenského premiéra v zemi stoupalo napětí, středeční útok na...

Německý parlament zbavil Bystroně imunity, policie prohledala jeho kancelář

16. května 2024  10:55

Spolkový sněm zbavil imunity poslance Alternativy pro Německo Petra Bystroně. Bavorský zemský...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik