Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všichni jsme jedno

Být někým je nekonečná práce. Co to vlastně znamená být "někdo"? Je to ta verze Vás samotných, která touží po tom být vidět? Nebo je to prostě o tom "něco" dokázat? A co je to něco? Děti, kariéra, rodina? Nebo falešní followers? 

Mám-li být zcela upřímná, tak nějak vlastně nevím jak začít. Dnešek byl pro mě velmi impozantním momentem, protože jsem zjistila, že moje dětská láska očekává rodinu. Člověk, se kterým jsem zažívala věci, které byly možná trochu mimo chápání jiných lidí, věci, které mě dokázaly odtrhnout od té české klasiky - a i ten člověk momentálně chápe věci, o kterých nemám ani páru. Zakládá rodinu. Najednou je ten svět, který je více než 20 tisíc kilometrů vzdálený trochu víc blízko. A já si uvědomuji, že vlastně netuším, co je správně.

Opustila jsem svoji zemi. Opustila jsem své přátele, a lidi, kteří mi byli nejblíž. Opustila jsem je proto, že jsem vlastně do jejich světů už nepatřila. Oni zakládají rodiny. Staví domy. A budují si nějakou určitou budoucnost. Spolu. Já tak nějak proplouvám tímhle vším a snažím se udržet si to určité fluidum, které jsme všichni měli, když nám bylo dvacet plus. Takové to, že všechno se může stát. Že se jednoho krásného dne stane zázrak a my si uvědomíme, že cokoliv děláme, vede k našim snům. 

Ono se to může stát, neříkám, že ne. Ale mám-li být zcela upřímná, tak si tak trochu uvědomuji, že my všichni si stavíme takový falešný svět plný jistot, které ve své podstatě vůbec jistoty nejsou. 

Víme, že žijeme na obrovské modré kouli, která se otačí kolem Slunce, a my máme nějaký omezený čas tady okolo dokázat, že naše bytí není zbytečné. A při vší té snaze, zapomínáme žít. 

Neleháme si do trávy, protože by nám to mohlo zašpinit šaty.  Nekoukáme na hvězdy, protože žijeme ve městech, které nám maximálně ukážou výhled na protější budovu A myslíme si, že je to tak v pořádku. 

Píšeme věci, které nám přináší jedinou úlevu od toho divného Matrixu, který musíme žít. 

A stejně i přes to všechno, doufáme, že se naše sny stají skutečností.

Ten můj sen se jmenuje stejně jako nejkrásnější strom na světě. 

A ten sen miluji.

 

Autor: Lucia Rien | pondělí 15.1.2018 14:15 | karma článku: 9,11 | přečteno: 367x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si tu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik