Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Roztáhni křídla a leť

Chci být. Někdy ani nemusím chtít úplně být tou vysněnou bytostí. Spisovatelkou. Umělkyní. Vílou. Ženou. Přítelkyní. Inspirací. Vůdcem.  Někdy mi totiž stačí, jen kdybych mohla být. 

Žijí ve mě bytosti, které spolu svádí neustálý boj. Bojují o svoje světlo na slunci, nikdy nekončící kaleidoskop tváří a esencí, kterou se to zrovna v danou chvíli rozhodnou vynést na povrch ? Vlastně nikdy nevím. 

Ty bytosti střeží zdroj. Jakýsi střed, odkud ze mě vyvěrá život. Život, jenž některé děsí, některé oslňuje a někdo ho nenávidí. Ten zdroj se neustále mění. Občas svítí tak, že oslepuje i mně. Občas se jen tak líně povaluje na dně. Poslední dobou jen tak problikává. A já se sama sebe ptám, jeslti je to proto, že brzy úplně vyhasne, a já to vzdám, anebo jen nabírá síly. 

Vždycky jsem věřila, že moje slova mají sílu měnit svět. Že ty věci co se mi neustále honí hlavou, budu slučovat do určitých velmi jednoduše pochopitelných uskupení, jen povedou k "rozluštění" určitých kódů, kterou lidská rasa stále ještě nedokázala(nebo spíše nechtěla) pochopit. Ony to nejsou žádná tajemství ani postupy nukleární fyziky. Naprosto jednoduché kroky ke zlepšení života vlastního a hlavně dalších bytostí na planetě Zemi, včetně samotné matky Země. 

 

Pak si vlastně říkám, že 

 

 

Ano, vždycky jsem věděla že v tomhle těle vlastně neexistuje nic, co bych mohla nazývat Já. Není žádné Já. Stejně jako si myslím, že ani vy nemáte žádné Já. 

Je to těžké že? Uvědomit si, že to, co jste spoustu let považovali za vaše Já najednou neexistuje. Nejste holka která si ujíždí na černovlasých chlapcích, kteří mají kudrliny..Vlastně nejste ani tou malou holčičkou, která miluje jednorožce, Nejstte ničím. A to je děsivé. 

Občas v té smršti událostí se stane, že potkáte osobu, která vypadá a chová se tak, že by vám mohla rozumět. Možná ví, jakým směrem se vy oba ubíráte. Možná to tak vypadá. Ale ona to neví. Jen předstírá. 

Cítíte, že by se váš život měl ubírat směrem, který tuto planetu změní k lepšímu. Někam, kde už neexistujete. Kde vidíte nádherné představy ideálního světa. Kde vidíte svět takový, jaký by měl být. 

A v té nadherné představě stojíte na kraji pouště. Na kraji bytí samotného člověka, tam, kde to všechno začalo. Tam, kde pachamama křící o svoji záchranu a kde my si všichni uvědomujeme že jsme selhali. 

 Smíření. 

 

Nehledě na to, jak dlouho jsme tady. Nehledě na to co chceme. Nehledě na to kým jsme.Nehledě na to, jak až moc věříme tomu, že můžeme něco změnit. 

 

Je pro nás jednodušší důvěřovat svým starým zvykům. Ženy, které tvoří nádheru světa, jsou v tuhle chvíli našimi bohyněmi. Protože to, co vidíme, je nejjednodušší představou vidění vesmíru. 

 

Nicméne.. my víme, že když zavřeme oči, tak budem schopni vidět oceán. Budeme vidět tu nekonečnou nádheru, kterou jsme tím kým jsme, zničili. Jsme děti matky Země. A tu jsme zradili. 

 

Nemůžeme víc, než se schoulit do klubíčka. A plakat. Plakat, protože jsme to prostě posrali. Protože máme ve svých rukou to, co přenechápe dalších generacím. Co je to ? 

 

Pusto. 

Nic. 

Autor: Lucia Rien | neděle 14.10.2018 22:01 | karma článku: 4,42 | přečteno: 201x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má 6 miliard korun ročně

25. dubna 2024  11:36

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik