(Ne)moc přítomného okamžiku

11. 11. 2017 13:18:25
Žiju jako ve snu, ale spát se mi nechce. Vnímám tvůj pohyb, tak tiše a lehce. Plížíš se kolem, a občas mě zasáhneš silněji než bumerang. Vržený sice opatrně, ale tak přesně, že zasáhne to nejniternější JÁ. To které touží.A pláče.

Za svůj život už jsem přečetla nespočetné množství kuchařek na šťastný život. Prošla si terapiema, konstelacema, vykládala si karty, hledala odpověď ve hvězdách a ve vesmíru. Všude. Jedinou odpověď kterou jsem vlastně našla, je to, že si mám dávat velký pozor na to, co vysílám. Protože ať už dříve nebo později, moje prosby a přání byly vždycky vyslyšeny. Možná v trochu jiné formě, než jsem si představovala, ale ne vždycky ta forma byla špatná.

Nicméně, co si budeme nalhávat, jsem nekonečný snílek. A dá se říct, že si pořád tak trochu myslím, že žiju v nějakém hodně divném snu. Nechápu, jak jsem se ocitla na druhé straně planety, dějí se mi věci, které úplně nedokážu vysvětlit "zdravým rozumem". A mám spoustu otázek, na které stále nenacházím odpovědi.

Říká se, že jsme všichni strůjci svého vlastního vesmíru. Kráčím po ulicích a pozoruji lidi, kteří se zjevují v tom mém, a říkám si, že pokud je tohle tvrzení pravdivé, tak bych ráda prozkoumala tu část mého mozku, která tvoří ty lidi okolo. Jak je možné, že ti lidi vypadají všichni stejně ? Jaktože ve své podstatě už dopředu dokážu odhadnout, jak se daný člověk bude chovat, co bude říkat, a jaké je jeho přesvědčení? A pak potkávám tvory, kteří mi zamíchají mozkovnou natolik, že si sama nejsem vlastně jistá, kde je ta "pravda"?

Malá ukázka: Před pár měsící jsem potkala člověka, který je na den stejně narozený, na hodinu, po přibližném prozkoumání přesně na druhé straně planety, má úplně stejné špatné návyky, stejné názory, stejné rodinné problémy, stejné cíle a ideály, a navzájem jsme se zároveň odpuzovali jako dva totální protipóly? Matka příroda asi před osmadvaceti lety nedomyslela, že by jeden z nás mohl cestovat na druhou stranu? Nebo byl jen poselství od vesmíru, který mě nabádal ke krokům potřebným ke změne ke zkvalitnění života? Nebo prostě chyba v Matrixu?

Začínám tak nějak pochybovat úplně o všem. Začínám pochybovat jestli vůbec existuji. Občas mám nutkání si sáhnout na lidi, se kterými se vídám, jen proto, že si nejsem jistá, zda jsou skuteční.

Jakoby jsou a jakoby nejsou.Ale přesto je miluji. Přesto mě baví. Ti lidi, jsou esencí mého života.

A tomu se říká láska.

Autor: Lucia Rien | sobota 11.11.2017 13:18 | karma článku: 7.21 | přečteno: 233x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Letní povídka

Danka Štoflová

Jak mi ďábel láskyplně olíznul ruku!

Vdala jsem se za Tammyho, čerokézského indiána, žijícího v New Yorku. Ukázal mi, že život je zvláštní a mnoho věcí nevidím. Jenže já jsem česká holka a vím toho dost. Každý v New Yorku má svého psychoterapeuta, je drahý a k ničemu

27.6.2022 v 13:00 | Karma článku: 46.36 | Přečteno: 10305 | Diskuse

Danka Štoflová

Kulový blesk - aneb Nedám ti svůj hrnec!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně, na úpatí Great Smoky Mountains. Indiáni jsou pověstní svojí mlčenlivostí. Tak přesně ta mi leze děsně na nervy.

23.6.2022 v 10:31 | Karma článku: 46.20 | Přečteno: 5613 | Diskuse

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma článku: 15.09 | Přečteno: 369 | Diskuse

Danka Štoflová

Rozkošná sexy piha, přímo pod zadkem!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně poblíž indiánské rezervace, snad šťastně. Byla jsem a vždycky budu žárlivá. I když vím, že kolečka osudu zapadla přesně na ta správná místa.

16.6.2022 v 10:53 | Karma článku: 47.11 | Přečteno: 16284 | Diskuse

Danka Štoflová

O dívce jménem Faith

Vdala jsem se za indiána z kmene Čerokí, a žijeme v Severní Karolíně poblíž Národního parku Great Smoky Mountains.Indiáni věří, že osudy lidí a naší planety se odvíjí v cyklech.V cyklech zvláštních a neuvěřitelných, až srdce bolí.

14.6.2022 v 9:20 | Karma článku: 46.18 | Přečteno: 4928 | Diskuse
Počet článků 128 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 442
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...