Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všichni žijeme ve snu

..a ne vždycky ten sen musí být noční můra. Někdy ten život může být přesně takový, jaký jsme si ho vysnili. Ale občas se prostě stává, že to, co bylo našim snem dříve, se stane realitou.A my už ten sen vlastně tak úplně nechceme.

Tancuji ve víru vlastních myšlenek. Vlastních představ. Žiju vlastně přesně takový život, jaký jsem si dřív vysnila. Žiju v zemi, která mi dala možnost nového začátku. Možnost se znovu začlenit do společnosti a fungovat. Jsem vlastně zářným příkladem toho, jak signály vysílané do vesmíru fungují. Mám co jsem chtěla. Je to tak. 

Kdysi dávno, vlastně mi to připadá už tak trochu jako věčnost, jsem potkala člověka, který mi připadal dokonalý. On mi vlastně pořád připadá dokonalý. Dokonalý, protože každý z nás je dokonalý v podstatě, ve které funguje. Dal mému životu jakousi formu. Dal mi zázemí. Dal mi rodinu. Jistotu.  Dal mi vlastně všechno, po čem jsem kdy toužila. Když se vedle něj probouzím, říkám si, jak je možné, že jsme se spolu dostali tak daleko. Byla tam nepředstavitelná dálka. Jiné ženy. Jiní muži. Okolnosti běžného života, kdy najednou tu svojí modlu vidíte po ránu, kdy se oba dva budíte z neskutečné kocoviny a vlastně vůbec nevíte, jestli jste na té správné planetě, a o co tady vlastně sakra jde. Ve své podstatě tak trochu víte, že ten člověk je vašim prokletím. Je. Protože to prokletí spočívá v tom, že víte, že máte společné věci, které by jste ze svého světa milerádi vyřadili. Alkohol. Noční život. A tyhle všechny světy, které vás oba vyvádí pryč z reality, do které nepatříte. Ale pak se ráno probudíte, přijde objetí, které se nedá nahradit ničím jiným než dalším objetím, a jste v tom zase zpátky. A zároveň víte, že vás oba asi čeká cesta, která vás z tohohle nesmyslu jednoho hezkého dne dostane ven. Že si prostě máte něco předat. A i když nevíte, jestli se zrovna váš příběh zapíše do historie, jste prostě Bonnie a Clyde. Lady a Trump. Nebo tak něco. 

Ještě před pár týdny byla moje mysl zatemněná člověkem, kterého jsem potkala někdy na půlce cesty k mému dobrodružství u protinožců. Byl tam, a vlastně nebyl. Existoval, a vlastně pořád existuje, ale dá se říct, že tak trochu virtuálně. Cítila jsem lásku. Lásku, která nikdy nemůže dojít naplnění. Nemůže, protože nikdy nebyla opětovaná. Neříkám, že nikdy nebude. Ale ne teď. Teď se prý mám soustředit na to, co se děje právě teď. 

Právě teď se děje to, že nesmyslně pluji v událostech posledních dní. A moc nevím, co si o nich mám myslet. Nevím co se děje v něm. Nerozumím okolnostem, a nechápu, proč se rozhodl, tak jak se rozhodl. Já bych to měla přijmout. A změnit svoji cestu. Dělat věci, které jsou rozumné a očividně podstatné...Jsou to kroky, které mě na pár let přiváží k místě, kde se necítím doma. Kde mám možnost "něco" dokázat. Být "někým" a existovat. 

 

Nejhorší na tom je.. že moje duše chce jen prostě být, a je jí tak trochu jedno kde. Chci žít, dýchat, potkávat lidi, vnímat krásu světa a své vlastní duše, učit se a růst. Ale na druhou stranu vím, že nejsem spokojená ve vidině malého života. Nechce se mi posunovat moje potřeby na poslední místo. Nechce se mi být nekonečný nomád. Jak z tohohle ven? 

Nevím. 

 

 

 

 

 

Autor: Lucia Rien | pátek 29.9.2017 17:13 | karma článku: 8,58 | přečteno: 303x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik