Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všechno je jedno

Výkříkem do tmy se snažím probudit ve svých žilách alespoň trochu života. Trochu toho pocitu, který jsem zažívala, když jsem nechala věci jen tak volně plynout, a všechno bylo v pořádku. Byli jsme já a ty, a všechno bylo jedno.

Bojuju s pocity možná víc, než leckteré národy bojovaly o své místo na světě. Vlastně si tak trochu uvědomuju, že je to boj s větrnými mlýny. Nevím jak bojovat se svojí přirozeností. Nevím, jak bojovat s tím, že jsem vlastně jen člověk. Nevím, jak se poprat s realitou, která mi ve své podstatě servíruje všechno na stříbrném podnose. 

Možná až poslední dobou si plně uvědomuji, jak je mysl silná královna. Vlastně nejsilnější. Všechno si tak nějak tvoříme sami. Situace. Lidi. Lásky. Strasti. Donekonečna se opakující songy na Youtube, které už všichni ostatní zapoměli. Tancujeme v prachu těch nenaplněných snů a uklízíme ty střepy na lopatku, která se postupem času stává nedostatečnou. A jednoho hezkého dne zemře nejenom mé tělo, ale i mé sny. A zemřou tak či onak. Naplněné, nebo ne.

Toulám se po planetě, která je mi domovem. Na rovinu, moc ji nevnímám, protože přijmout realitu jako takovou, se mi po době strávené mimo systém rovná času stráveném na elektrickém křesle. A sama sebe se ptám, proč se pořád snažím. Proč vlastně nepřijmu čas takový, jaký je. Proč se prostě neseberu a neodejdu bosá někam, kde pochopím, proč a jak vlastně na tomhle světě jsem. 

Otázkou zůstává, jestli mi ono pochopení přinese svobodu. Uvolnění. Mír. Myslím si, že tak úplně ne. 

Tisíckrát si řeknu, že už tě nechci v životě vidět. Tisíckrát si přehraju ten pocit, který jsi mi dal, když jsi mi dal najevo, že nejsem ženou, kterou sis zvolil, a která bude po tvém boku růst. Tisíckrát zavolám svým přátelům, a ptám se jich na názor. A po tisícáté první si udělám stejně to svoje. 

Po tisícáté druhé udělám tu stejnou chybu. Přijdu za tebou. Uvidím tě. A budu čekat na signály srdce, které se hrozně rádo topí v domněnkách. Nevím, proč jsem si zvolila právě tuhle cestu. Jediné co vím, je to, že bych hrozně ráda pochopila, proč mě odmítáš. 

Vesmír?

Asi.

Autor: Lucia Rien | úterý 18.7.2017 16:11 | karma článku: 6,40 | přečteno: 239x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik