Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chci být šťastná

..that's sit. Jakoby nic víc. Roky jsem se snažila za něčím hnát, a pořád jsem se hnala za něčím co neexistuje. A co se stalo? Nic. Prostě nic. 

Dneska byl den, kdy jsem měla Facetime s člověkem, který je mě pro mě velmi důležitý. Ten člověk se mě ptal: Jak ty to teďka máš? Jakoby s čím? Jakoby se vším. Ty vole.. Já nevím. 

Jak já to vlastně teďka mám? S životem, s prací, s muži? Na jednu stranu, jakoby dobrý. A je to dobrý protože vlastně nic neřeším. Ale není to takové to jednoduché "nic neřeším". Nic neřeším proto, že teď zrovna je bezčasí. 

Ona mi říká : " Ty jsi vlastně takový pražský Buddha." No, třeba jo. Třeba jsem. Ale spíš si myslím, že jsem teď konečně pochopila takový ty věty z kuchařek na šťastněj život. Moc přítomnosti. A proč? 

No, jednoduše proto, že posledních pár měsíců bylo ve znamení snů. Ve znamení toho, že jsem byla schopná si uvědomit, že všechno, co bylo okolo, byla jen hra. Byla to hra která skončila knock- outem. Hra, která mi pomohla pochopit kdo jsem a co chci. A jediné co chci, je být šťastná. 

Znáte takové ty momenty, kdy se kolem vám všechno míhá, měníte místo od místa, člověka od člověka a názor od názoru? Možná ne. Já jo. A pořád sakra ne se něco vyvrbit. Sedíte tisíce kilometrů od místa, které nazýváte domovem, ačkoliv to vlastně váš domov není- a pořád vám není jasné. Jaktože se něco neděje. Ta změna. Ten moment, kdy vám přijde e-mail, který hlásá že konečně máte možnost pracovat s Mobym. Že můžete procestovat Austrálii. A že v tu stejnou chvíli zároveň stavíte s mužem svého života váš dům z odpadků, který se stane vaším společným domovem. 

Tyhle věci se nedějí z jednoho prostého důvodu. Protože jste v té přehršli informací a zážitků přestali sledovat sami sebe. A tak nějak, jste se přestali mít rádi. Zapoměli jste se milovat. A zapoměli jste přijímat každý moment takový, jaký zrovna v tu chvíli je. 

Hele, já vím. Někdy jsou ty momenty dost napiču. Jdete po Praze, potkáte kluka, který byl před dvěma lety vašim celým světem. A ten kluk se ani nenamáhá na vás zavolat vašim jménem. Prostě, v tu chvíli je jeho vesmír jinde a vy jste mu vcelku u prdele. A je to tak v pořádku. 

Protože zapomínáte sledovat, že možná tam někde za váma jde člověk, který zažívá stejnou situaci. Kolik lidí jste v životě opustili, protože vám prostě neseděli? Kolik lidí jste poslali jejich vlastní cestou, protože nebyl důvod s nimi jít dál? 

Je jich mnoho. A jediné, co v tu chvíli můžete udělat je poddat se tomu. Poddat se tomu, že ač jste jednorožec, tak jste proste nesežrali celou moudrost světa. 

Krásné na tomhle všem je to, že už si to dokážu dovolit. Každou krávovinu kterou udělám. Opiju se, jsem trapná, společnost to nezvládne. Ale vlastně dobrý. Ta společnost to zvládne. A zvládne to proto, že je to všem vlastně úplně jedno a každý z nás si hrabe na svém vlastním písečku.To co bylo včera, bylo včera. Už to neexistuje. Teď je teď a dnes je dnes. A s tím se musíme smířit. 

Musíme se smířit s tím, že láska je to co cítíme v tuhle chvíli. 

A pokud to nedokážeme tak to není láska. 

Je to něco, co nedokážu pojmenovat. 

A vy by jste taky neměli. 

Autor: Lucia Rien | čtvrtek 1.9.2016 1:04 | karma článku: 13,84 | přečteno: 400x
  • Další články autora

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma: 7,12 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Seznam rubrik