When i look into your eyes

26. 08. 2016 0:12:27
Jsou písně, které nezapomenu do konce svých dní. U té, která hraje, mi kdysi jeden z vás řekl, že nám bude hrát na naší svatbě. Nebude. Bude hrát na svatbě té, kterou ti seslal vesmír, která ti každý tvůj den dělá jedinečným.

Věci jsou tak, a nejinak. A já mám po velké odmlce obrovskou potřebu ze sebe vypsat všechny ty divnověci, které se prolínají do filmu mého života. A vlastně, jediné co pociťuji opravdu silně, je obrovský vděk za lidi okolo. Za ty, kteří mě nenechali upadnout do letargie, kterou jsem si přivolávala více, než poušť přivolává v žížnivých chvílích déšť.

Aneto? Michale? Kluci ? Netřeba slov. <3 Moje rodina.

Jitko, ty víš co pro mě znamenáš. Nemusíš být v mém životě dlouho, protože víš, že tam budeš už navěky.

Pavlo, i přes veškeré issues, tvoje fairy a moje witch patří do stejného pohádkového světa.

Báro, jsi moji oporou, mojí základnou a opravdovou přítelkyní. Díky tobě vím, že ať jsem kde jsem, tak s tebou jsem doma, ať jsem zrovna kdekoliv.

Kačko, díky za to, že jsi mi připoměla kdo jsem a kam patřím. Vím, co jsem ti řekla a slíbila, a věř, že jednoho krásného dne se zase sejdeme tam, kde jsme spolu začaly.

Kamilko, jako jediná jsi mi dokázala za posledních pár měsíců vehnat slzy do očí. Jsi nádherná žena, skvělá matka, a já jsem nesmírně šťastná za to, že jsi stále v mém životě.

Davide, díky tobě mám stále víru v muže. Díky tobě vím, že nejsem sama v tom, v čem si myslím, že sama jsem. Jsi báječný člověk a úžasný muž. Vlastně jeden z mála, které znám.

Cucie! Ty jsi moje víla, víš ? Lesní. <3 mám tě nejradši na světě ty moje púco.

Terezo N. jsem nesmírně vděčná, že jsem tě mohla poznat, a že jsi tu pro mě byla, když jsem nevěděla kudy kam. A neboj se, své místo na slunci najdeš dřív, než si myslíš.

Maxi, musím ti poděkovat za to, že jsi mi pomohl, když mi bylo nejhůř, a že jsi mi nikdy nedal pocit, že bych se měla vzdát. Každá minuta s tebou mi byla inspirací a učením.

Zuzanko, kdyby mé srdce bylo hvězdnou oblohou, ty by jsi tam hrála roli Polárky. Jsi přítel, který na mé tváři nikdy nevytvořil nic jiného, než smích. A za to tě miluji.

Beatko, ty jsi prostě anděl. Anděl, kterému nikdy nemůžu dostatečně poděkovat. Nic víc, a nic míň.

Tomáši, jsi nejlepší brácha, kterého jsem si mohla přát. Máme oba svoje mouchy, a je pro mě krásné pozorovat jak rosteš. A těším se na to, až se naše cesty setkají ve společném životě.

Mámo, díky za život, který jsi mi dala. Díky za to, že jsi zvládla moje hledání moji cesty zpátky k tobě. A díky za to, že se stále nebojíš bojovat o své místo na světě. Jsi mi velkou inspirací.

Dědo, jsi člověk, který mě naučil být tím, kým jsem. Bojovník, jako jsi ty, se na Zemi těžko hledá. Jsem vděčná za moudrost, kterou jsi mi předal.

Lolo, jsi člověk se srdcem na správném místě.Člověk, který mi ukázal, že ne všechno co se třpytí, je zlato. A taky to, že se nemám bát být sama sebou. A jít si za tím.

Roberte, díky že jsi byl moji berličkou v časech, kdy mi vesmír připadal jako obrovská nezvládnutelná pulzující hmota.

Terezo B. protože jsi, vím, že existuje něco jako Ženství, něco jako Síla a něco jako Odvaha. Jsi pro mě vzorem všech těchto věcí. Tím pádem i vzorem mým, v mém životě.

Adame, ať už to bylo kdykoliv jakkoliv, jestli něco vím, tak je to to, že do mého bytí patříš, jako kousek puzzle, který sice občas zapadne mezi matrace, ale když ho zase najdu, tak je to právě ten chybějící kousek skládačky, který do toho obrazu prostě patří.

Michale, tak jsme se po těch letech konečně pochopili. Díky tobě vnímám svět zase trochu jinak. A to tak, že ať už jsou věci jak chtějí, tak v závěru stejně nejde o nic víc, než si ho užít naplno, a bez jakýchkoliv příkras.

Mohla bych vás vypsat mnohem víc. Ale myslím si, že by to bylo zbytečné. Teď je to tak jak to je a je to tak v pořádku.

Díky.

Autor: Lucia Rien | pátek 26.8.2016 0:12 | karma článku: 11.73 | přečteno: 264x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Miniblogy

Vladislav Svoboda

1. díl Listopad-jiný pohled

Aniž jsme si to tehdy uvědomovali, tak od 17. listopadu se všude vyskytovali agenti StB. Počínaje Činoherním klubem nebo balkónem Melantrichu. Bohužel naše dění ovlivňují dodnes.

28.3.2024 v 14:31 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 62 | Diskuse

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 386 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 178 | Diskuse
Počet článků 128 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 442
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...