Lucia Rien

Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 463x

Seznam rubrik

Lucia Rien

Kdo jsem já, a kdo jsi ty?

Řekněme, že dokážeme pochopit cokoliv. Dokážeme pochopit to, že nefungujeme v tom systému, ve kterém žijou všichni ostatní. A dokážeme sami sobě říct, že vlastně nechápeme o čem je život.

27.5.2021 v 23:02 | Karma: 6,08 | Přečteno: 241x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Vesmírné pravdy

Občas mě napadá, že bych asi měla něco předat mladším generacím, ačkoliv odmítám zakládat něco jako je TikTok. Budu tedy doufat, že pořád existují osoby, které umí číst. Co bych vzkázala svému dvacetiletému já?

21.5.2021 v 1:45 | Karma: 8,95 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Pravda je něco, co nechceš slyšet

Je poměrně jednoduché žít ve lži. Co si budem. Lež je krásná představa něčeho, co bychom si rádi dovolili. Lež je něco, co nám dovolí cítit věci, které bychom rádi zažívali. I když žijeme ve vězení.

2.3.2021 v 20:39 | Karma: 7,40 | Přečteno: 280x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Láska je velice krásné slovo

Život se mění a my s ním. Víte co je obrovský paradox? To, že lidi už dávno zapoměli na to, co je to láska.

2.12.2020 v 21:37 | Karma: 7,31 | Přečteno: 209x | Diskuse| Brno

Lucia Rien

Roztáhni křídla a leť

Chci být. Někdy ani nemusím chtít úplně být tou vysněnou bytostí. Spisovatelkou. Umělkyní. Vílou. Ženou. Přítelkyní. Inspirací. Vůdcem. Někdy mi totiž stačí, jen kdybych mohla být.

14.10.2018 v 22:01 | Karma: 4,42 | Přečteno: 201x | Diskuse| Miniblogy

Lucia Rien

Všichni jsme jedno

Být někým je nekonečná práce. Co to vlastně znamená být "někdo"? Je to ta verze Vás samotných, která touží po tom být vidět? Nebo je to prostě o tom "něco" dokázat? A co je to něco? Děti, kariéra, rodina? Nebo falešní followers?

15.1.2018 v 14:15 | Karma: 9,11 | Přečteno: 367x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

(Ne)moc přítomného okamžiku

Žiju jako ve snu, ale spát se mi nechce. Vnímám tvůj pohyb, tak tiše a lehce. Plížíš se kolem, a občas mě zasáhneš silněji než bumerang. Vržený sice opatrně, ale tak přesně, že zasáhne to nejniternější JÁ. To které touží.A pláče.

11.11.2017 v 13:18 | Karma: 7,21 | Přečteno: 239x | Diskuse| Letní povídka

Lucia Rien

Všichni žijeme ve snu

..a ne vždycky ten sen musí být noční můra. Někdy ten život může být přesně takový, jaký jsme si ho vysnili. Ale občas se prostě stává, že to, co bylo našim snem dříve, se stane realitou.A my už ten sen vlastně tak úplně nechceme.

29.9.2017 v 17:13 | Karma: 8,58 | Přečteno: 303x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Miluj mě, prosím

Není to poprvé. Myslím, že za posledních pár let, jsem ti napsala víc dopisů, než si vůbec dokážeš představit. Ani jeden jsem nenapsala v jazyce, který nás spojuje. Proč? Jednoduše proto, že se bojím lásky, kterou ti dávám.

18.3.2017 v 15:07 | Karma: 13,16 | Přečteno: 349x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Bojím se sama sebe

Ne že tak trochu, že si nejsem jistá v tom, co dokážu. Průser právě spočívá v tom, že si dobře uvědomuji kdo jsem, co dokážu, a jaký je můj úděl na tomhle světě. A toho se právě bojím nejvíc. Bojím se, že bych měla něco změnit.

14.3.2017 v 14:41 | Karma: 7,33 | Přečteno: 455x | Diskuse| Ekonomika

Lucia Rien

She is more than a man..

Nezbývá, než brát věci a lidi, tak jak leží a běží. Někdy je to dobrý, někdy je to míň dobrý, někdy je to vcelku na-pi-ka-ču. Teď zrovna by se mohlo zdát že je to blbý, ale ono je to vlastně dobrý. Proč ? Protože občas to tak je.

28.2.2017 v 16:32 | Karma: 10,58 | Přečteno: 290x | Diskuse| Cestování

Lucia Rien

Because i love you. And you love me...too.

Občas se to prostě stává. Dva lidi, dva osudy, odlišné životy, a co ty lidi dělí? Ne víc a taky ne míň než 27 tisíc kilometrů. Prostě se to občas tak trochu posere. Deal with it.

20.2.2017 v 14:34 | Karma: 8,33 | Přečteno: 345x | Cestování

Lucia Rien

Život je někdy tak trochu k-u-n-d-a. Vážně.

Možná nepotřebuju urazit dvacet tisíc kilometrů abych našla sama sebe. Možná potřebuju urazit těch kilometrů mnohem víc proto, abych se mohla ztratit. A možná, ale to opravdu jen možná, se prostě potřebuju ztratit.

16.2.2017 v 14:50 | Karma: 12,03 | Přečteno: 548x | Diskuse| Cestování

Lucia Rien

When i look into your eyes

Jsou písně, které nezapomenu do konce svých dní. U té, která hraje, mi kdysi jeden z vás řekl, že nám bude hrát na naší svatbě. Nebude. Bude hrát na svatbě té, kterou ti seslal vesmír, která ti každý tvůj den dělá jedinečným.

26.8.2016 v 0:12 | Karma: 11,73 | Přečteno: 264x | Diskuse| Miniblogy

Lucia Rien

Svět očima Instagramu

Moře, pláž, písek, jídlo, za který by lidi na druhé straně světa dali svou pravou nohu, koupila jsem si nové kalhoty, koukej, hodím k tomu hashtag ?#?dailylookavšechno je prostě boží. No, jakoby ne. Jakoby není.

19.6.2016 v 23:49 | Karma: 10,88 | Přečteno: 408x | Diskuse| Ona

Lucia Rien

Love you(r) planet nr. 1

Protože to, co je důležité, je očím neviditelné. Protože svět si zaslouží změny. A protože já sama chci být tou změnou. Tou, která ví, že jediné na čem záleží, je čas.

17.6.2016 v 23:05 | Karma: 10,76 | Přečteno: 149x | Diskuse| Společnost

Lucia Rien

Má láska má více tváří

Chtělo by se skoro říct- sejde z očí, sejde z mysli. Nerada používám klišé. Nerada opakuji slova, co už byly řečeny. Ze stejného důvodu nejsem tou, na kterou si vzpomeneš. Jsem tou, na kterou prostě nezapomeneš.

9.6.2016 v 23:48 | Karma: 8,12 | Přečteno: 143x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Protože láska je jen slovo

Já jsem já a ty jsi ty. Dvě zhmotněné ega, která se snaží svoji jedinečnost prokázat vesmíru.Kterému vlastně ani jeden z nás nerozumí. Jsi muzikant, já jsem muzikant, jsi muž, já jsem žena. Záleží na tom?

15.5.2016 v 22:56 | Karma: 9,21 | Přečteno: 284x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Kdo jsi ty, kdo jsem já...

..ještě včera jsme tu stáli. Ty a já. Jen my dva. A ty ses vzdálil...Ne, tohle není pravda. I když..Co je vlastně pravda ?

9.4.2016 v 0:46 | Karma: 9,69 | Přečteno: 230x | Diskuse| Osobní

Lucia Rien

Finally.

Nezáleží na tom, co cítím v tuhle chvíli. Nebo respektive, záleží na tom úplně nejvíc. Jsem člověk který mění životy. A mám v plánu změnit i ten tvůj. Proč? Ptej se mě znova. Just because i am who i am.

27.3.2016 v 3:25 | Karma: 10,42 | Přečteno: 142x | Diskuse| Osobní