Osobní

Lucia Rien

Stoupá dým, a já stoupám s ním

Pamatuješ ten den, kdy bylo všechno jasné, jako průzračné ráno ? Pamatuješ ten pocit, kdy ti mořský vítr ošlehával tváře, a tobě patřil svět ?

7.5.2019 v 12:11 | Karma článku: 7.12 | Přečteno: 347 | Diskuse

Lucia Rien

Monology ze dna

Jaký by byl svět krásným místem, kdybych dokázala všechny své naučené teorie přivést do praxe. Kdyby čas přestal být směrodatným, kdyby neexistovala čísla na bankovních účtech a kdybych si mohla vybrat u narození kým chci být.

6.5.2019 v 22:33 | Karma článku: 8.22 | Přečteno: 260 | Diskuse

Lucia Rien

Nosnost křehké duše

Už mě dávno přesla představa o tom, že jsem něco víc. Že mojí existencí se změní svět. Že já budu ta, která bude jednoho hezkého dne na předních stránkách novin. Ne, nejsem Greta a nejspíš ani nikdy nebudu. Moje cíle jsou níž.

16.3.2019 v 0:09 | Karma článku: 6.56 | Přečteno: 199 | Diskuse

Lucia Rien

Jakou sílu má psané slovo?

Nemám ponětí o tom, jakým směrem se ubírají vaše životy. Možná tak nějak nevíte kam se vrtnout stejně jakou já a možná taky přemýšlíte nad tím, zda ta vaše cesta náhodou není v umění. Ve psaní. V tom že máte světu co říct.

16.8.2018 v 0:22 | Karma článku: 8.16 | Přečteno: 285 | Diskuse

Lucia Rien

I cesta může být cíl

Teplý letní večer. Takový ten, na který se nezapomíná. Kdysi dávno by byl plný emocí a špatných rozhodnutí. Alkoholu. S vidinou rána, kdy se budu mlátit do hlavy, protože se vzbudím tam, kde nemám. Teď je ten večer jiný. Zvláštní.

5.8.2018 v 0:14 | Karma článku: 9.89 | Přečteno: 409 | Diskuse

Lucia Rien

Vesmíre, co mi to děláš ?

Tak zhruba před dvěma lety jsem seděla ve svém berlínském bytě, byla jsem zdeptaná jako debil, protože ten, kdo mi tehdá připadal jako střed mého světa o mě neměl zájem. Věci se mění. A svět taky. A my s ním.

6.12.2017 v 13:54 | Karma článku: 10.35 | Přečteno: 481 | Diskuse

Lucia Rien

Austrálie. Země zaslíbená. Nebo ne?

Mnozí z vás si možná pokládali otázku, jaké je to na druhé straně? U klokanů? Možná vás už nebaví systém naší republiky, a možná taky prostě chcete změnu. Možná jste prostě zvědaví. A možná by jste rádi slyšeli upřímnou zpověď..

29.11.2017 v 23:47 | Karma článku: 24.25 | Přečteno: 1464 | Diskuse

Lucia Rien

V zajetí

Svoboda. Je? Existuje vůbec? Je někdo z nás doopravdy svobodný? Co to vlastně znamená svoboda? A proč po ní tak neskonale toužím? Poradí mi někdo návod na život? A ve své podstatě.. O co tady sakra jde?

22.9.2017 v 16:46 | Karma článku: 6.79 | Přečteno: 229 | Diskuse

Lucia Rien

Prokletí hvězdných dětí

Nevím kdo jsi, nevím, kudy vedou tvé kroky a nevím jak se vypořádáváš s běžností všedního dne. Jediné co vím, že tam někde jsi. Že v tom nejsem sama. Že to nejsem jen já, kdo čeká na zázrak. Nejspíš je to tak. Jsme děti hvězd.

17.9.2017 v 16:32 | Karma článku: 8.27 | Přečteno: 329 | Diskuse

Lucia Rien

Ve jménu lásky a dalších nesmyslů

Každým nádechem, každým pohybem, každým pocitem...celým svým bytím se snažím dostat kupředu. Někam kupředu. Paradoxní na tom je, že i když si myslím, že mířím kupředu, tak vlastně vůbec nevím kam mířím. A asi se to ani nedozvím.

29.8.2017 v 16:21 | Karma článku: 9.24 | Přečteno: 448 | Diskuse

Lucia Rien

Svět se mění a my s ním

Foukám do popela, který se rozlétává na všechny světové strany. Foukám do něj stejně, jako jednou někdo foukne do toho prachu, který zbyde po mě. Člověče, prach jsi, a v prach se obrátíš.

20.8.2017 v 14:30 | Karma článku: 9.33 | Přečteno: 338 | Diskuse

Lucia Rien

Sen

Vlastně všechno co mi zbylo je sen. Sen o dokonalosti momentu, kdy se opět shledáme. Žiju ve snu, probouzím se do reality, ze které unikám tím, co jiní považují za realitu. Světe, proč jsi to dopustil? Proč se z nás stalo stádo?

27.7.2017 v 16:45 | Karma článku: 9.60 | Přečteno: 167 | Diskuse

Lucia Rien

Všechno je jedno

Výkříkem do tmy se snažím probudit ve svých žilách alespoň trochu života. Trochu toho pocitu, který jsem zažívala, když jsem nechala věci jen tak volně plynout, a všechno bylo v pořádku. Byli jsme já a ty, a všechno bylo jedno.

18.7.2017 v 16:11 | Karma článku: 6.40 | Přečteno: 235 | Diskuse

Lucia Rien

Není už černá a bílá. Jen šedá.

. Už je to chvíle, kdy jsem byla přesvědčená o "pravdě" a realitě. Zrodilo se spoustu nových životů a spoustu toho zemřelo. Stejně, jako se ve mě probudila nekonečná láska. A bariéry slov a pocitů zmizely v zapomnění.

26.6.2017 v 15:31 | Karma článku: 7.13 | Přečteno: 219 | Diskuse

Lucia Rien

Blíženci

Kde se vzala tu se vzala. Žena. Bytost. Stvoření, které se nedá popsat jinak, než čistá energie. Nemůžeš ji popsat, ani uchopit. Zotročit. Vlastnit. Protože je Blíženka.

22.6.2017 v 14:51 | Karma článku: 11.41 | Přečteno: 551 | Diskuse

Lucia Rien

Jsem hrozně daleko a ty jsi má jediná naděje.

Vždycky se najde někdo z vás, který mě pošle do prdele. Pošle mě pryč, protože nebudu naplňovat to, co lze předpokládat v životě. Já se omlouvám. Za to, že můj život není průměrný.

14.6.2017 v 16:41 | Karma článku: 13.14 | Přečteno: 484 | Diskuse

Lucia Rien

On a Lucia

Život je plný nepředstavitelných věcí. Plný snů. Příběhů, který napsal sám. Chceme jim věřit a zároveň víme, že jsou věci mimo naše síly. Ale tento příběh, ten nás přežije všechny.

21.5.2017 v 16:57 | Karma článku: 8.37 | Přečteno: 359 | Diskuse

Lucia Rien

Samota je vlastně tak trochu širokej pojem

Lidé mluví o spoustě věcech. Jedna z věcí, o kterých se ve společnosti nějak moc nemluví, a přitom je nám všem docela dobře známá, je samota. Proč zrovna ona? Protože se s ní tak nějak potýkáme všichni. Bez rozdílu.

25.4.2017 v 13:28 | Karma článku: 12.12 | Přečteno: 304 | Diskuse

Lucia Rien

Krásný ztráty

Miluji dny, kdy se budím s pocitem, že je všechno v naprostém pořádku. To, co mi vrtá hlavou, je ten neoprávněný strach, který mi říká "Ono se to změní, počkej. Zase to bude na houby. Zase to bude špatný. "Proč jako?

24.3.2017 v 13:07 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 224 | Diskuse

Lucia Rien

Láska je vlastně jediná odpověď

Ve své podstatě, když se nad tím tak zamyslím... o co tady vlastně jde? Mě, tobě.... nám všem. No o lásku, ty vole. Vlastně jde vždycky o lásku.

19.3.2017 v 14:41 | Karma článku: 13.04 | Přečteno: 320 | Diskuse
Počet článků 128 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 442
Jediná věc, která mě opravdu zajímá, je čas.